Suger!

Första dagen utan mitt älskade gift, har längtat efter att få stoppa upp en luftig general under läppen konstant från när jag vaknade 07.00 fram till nu. Dock trodde jag att jag skulle få det svårare än såhär. Det känns inte helt överjävligt trotsallt och det har egentligen inte varit några större problem med att låta bli att ta en prilla. Dock har humöret varit fullkomligt skruvat. Jag var sur som fan när vi sprng beep, jag var överfjollig när vi spelade badminton, jag var rasande när Percy sa åt mig att ta av mig skorna på psykologin, jag blev irriterad på en kund på jobbet för att han log för mycket och å vidare... Fullkomligt skruvat. För att stryka under detta så kan jag påpeka att jag grät på vägen hem från jobbet. Har jag någon anledning? Egentligen inte.

Nu ska jag plocka fram kläder inför imorgon, borsta tänderna och försöka att sova.
Kvälls-snusen blir ersatt med ett äpple.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits