Ännu en av de älskade listorna.

Jag avgudar listor, precis som många andra. Denna är stulen från Pimmelina. Jag hoppas på att få se den även hos Pernilla framöver.

PERSONLIGT
1 vad heter du?
Petra
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tyrone, då skulle jag även vara född kille.
3. vilket stjärntecken är du? Vattuman
4. när är du född? 8 Februari 1988
5. vart bor du? I Flen, skrämmande nära idrottsanläggningen.
6. vart skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? Där solen skiner. Jämt.
7. vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig räcker bra.

UTSEENDE
1. hur lång är du?
173 cm
2. hårfärg och frisyr? Rakt, brun typsik svensson frisyr. Planerar att göra något åt det snarast.
3. ögonfärg? Gröna och Blåa, helt beroende på ljus och kläder
4. skostorlek? 40, men inbillade mig i flera år att jag hade 42, måste ha sett enormt lustigt ut
5. har du några piercingar/tatueringar? Nej, har planer på tatuering så snart hysterin har dött ut.

FAVORITER
1. film?
Ice Age, oslagbar.
2. cd? Lasses senaste.
3. årstid? Sommar
4. måltid? Mackor med fyllning är ju förbenat gott.
5. färg? Svart, det är en färg!
6. parfym? Escada, Lacoste, Naiomi campell. Olika beroende på humör.
7. tv-program? Antikdeckarna
8. ämne i skolan? Spanska för tillfället.
9. sysselsättning? Innebandy
10. skådespelare? Pass

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Grymt olika. Oftast en Grå.
2. vad använder du just nu för skor? Enormt slitna puma är de absolut skönaste. Och fulaste.
3. favoritfärg på kläder? Svart. Avgudar svarta kläder av någon anledning.
4. favoritmaterial på kläder Allt som är skönt. Bomull på träningskläder dock.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par vans, röda chep monday och en oversize t-shirt

RUMMET
1. stort, litet eller mitt emellan?
Relativt stort
2. vilken färg på tapeterna? Grön
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, grått och blått.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Soffan, den är gudomlig.
5. vad vill du ändra där inne? Gardinerna! De skär sig totalt. Lila mitt i allt stilrent.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?:
Ja
b) video/dvd? video i tv:n
c) dator? Ja, i min datagaderob.
d) stereo?: Nej, lyssnar på dvdn/datorn
e) telefon?: Ja, köpte en bärbar för ett par månader sen.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Rätt in hos grannen och den förbannade lyktstolpen.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Jag lever i mitt rum då jag är hemma.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min säng är helig!
10. favoritpryl i rummet? Böckerna.

BLANDAT
1. var har du i din
a) ficka just nu?
Kontoutdrag
b) väska just nu? Diverse kort, snus, plåster, pennor, parfym, mp3
3. vad är du beroende av? Koffein och Nikotin
4. vilket land kommer du i från? Sverige. Min käre mor är dock Finsk.
5. vilken sorts lipsyl använder du? Samma som den jag lånar av.
6. vilken religion tillhör du? Jag är både konfirmerad och döpt så det var väl inte mycket att diskutera.
7. vad köpte du senast? Två liter jordgubbar och ett kilo vindruvor om jag inte minns galet.
8. kan du rimma? Om jag får tänka i en timma. (Fyndigt värre)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits