Lite mat, lite skola och lite tomrum

Idag ska jag laga mat. Det blir detta. Hoppas det blir riktigt smaskigt.

Resten av kvällen ska jag ägna åt att plugga spanska. Det är välbehövligt eftersom jag missat ett läxförhör (som jag hört rykten om att det ska vara lika långt som ett vanligt prov) dessutom så ska denna veckans glosor och text tentas av. Jag ogillar det här upplägget av kursen väldigt mycket, därför har jag planer på att sätta mig emot helt när hösten börjar. Det är trotsallt min rättighet som elev att få vara med och bestämma. Nu kom vi in på Elevdemokrati och i den kursen ska jag nu skriva en utvärdering.  Kan komma att bli lite negativt. Jag hade förväntat mig att lära mig mer än vad jag gjort.

Dags att ta tag i allt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits