Nu blev det självmål på fotbollen också.

Den här dagen har vart fullkomligt skruvad hittils.
Jag hade planerat att plugga lite, spela spel på kvällen och fira Ida under dagen. Men så blev det inte, jag började dagen med att vara smakråd åt min käre vän Elin när hon handlade jeans i Vingåker. Åkte direkt därifrån till en fotbollsmatch i Hälleforsnäs, derby som Flen förlorade. Väl hemma så slängde jag i mig lagom nyttig hamburgare och sen iväg till Ica för diverse inköp.

Nu sitter jag i Eskilstuna och ska ta en snabbdusch innan förfesten drar igång.
Tydligen så är det jordens utekväll på gång. Vi har gott om dricka till förfesten och står på VIP-listan till den nya krogen, som jag inte ens har en aning om vad den heter. Den där Karlsson är minsann en alldeles säregen personlighet.

Folket jag hade lite lösa planer med för kvällen får ursäkta, fick ett ruskigt sug att festa ikväll och då tänker jag banne mig göra det också. :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits