Planering.

Nu börjar klockans visare peka mot småtimmarna och jag tänker skriva ännu en "att-göra-lista" så jag inte glömmer bort något under morgondagen. Dessa kommer förmodligen fortsätta att dyka upp titt som tätt så länge min Kalender ligger inlåst lite lagom snörpligt i albins skåp (som självfallet är beläget i skolan).

Den lediga måndagen
Städa rummet, bädda rent och liknande. Bör ta en kvart, är inte överdrivet mycket prylar.
Motionera, gå & jogga. Jogging på morgonen och senare promenad med Pernilla.
Skoldemokratiuppgifterna, de ska jag ordna så fort som möjligt imorgon.

Denna vecka är förmodligen den bästa i världshistorien. Mer skoltrött än vad jag är nu har jag aldrig varit och då ser skolans ut som följer:

Måndag
Ledig

Tisdag
Lektion 8.30 - 9.30, i övrigt ledig.

Onsdag
Lektion 8.30- 10.40, i övrigt ledig.

Torsdag
Lektion 10.50- 14.40, i övrigt ledig.

Fredag
Vanlig dag vilket innebär totalt 3 lektioner varav två är 40minuter långa.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

hur jobbar du i veckan då? Jag skulle bli glad ifall du sa onsdag och fredag... :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits