Slutet (början?) på ett konstigt dygn.

Nu går solen upp och jag börjar bli riktigt stel i kroppen. Så fort min kära familj har lämnat huset, vilket borde bli ungefär 06.45 så tänker jag ta en promenad.

Förmodligen kommer jag vara förbenat sliten under dagen idag, men det är inte mycket att göra åt.
Under natten nu har jag hunnit med en hel del som jag annars hade fått lagt en massa timmar under dagen på, detta när jag endå inte skulle ha kunnat sova en blund. Inte en gäspning har kommit under natten, men när man ser sig i spegeln så börjar man se på ögonen att sömnen har saknats.  

Familjen är i rörelse på undervåningen, förmodligen pappa, jag tänker ägna en stund åt tv'n. Jag hamnar alldeles säkerligen här igen innan första lektionen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits