Är det vädret som gör en lat?

Världens bästa torsdag. Vädret var hemskt så jag och Emelie bestämde oss för att stanna inomhus hela dagen. Två gånger rörde vi på oss innan klockan fem. Det var för att hämta frukost och för att hämta lunch.
Hur mysigt som helst.

Att sedan flyga upp ur soffan för att stressa ner till Hammarvallen och försöka engagera sig i F91 var halvtungt. Det blir inte bättre när vi har ett gäng som bara ställer till problem. Men en relativ lösning är framarbetad och jag ser fram emot att se resultat.

Nu har jag duschat snabbt som blixten, jag och Negern ska åka och fika med våran käre lagkamrat Mickan. Kaffe är utlovat. och jag ska köpa en god dosa kärringsnus på vägen dit tror jag. Kan bli riktigt trevligt. Fredag imorgon. Jag tänker ägna hela dagen åt möten, telefonsamtal, företaget och träning. Det krävs en engagerad dag imorgon och det är allt jag tänker ge. På lördag är det dags att infinna sig på jobbet igen och söndag så är det match som gäller.

Får inte glömma att hästäta/hetsäta pasta. Jag behöver en energikick för att klara matchen efter Cypernvistelsen.

Gratulerar lillebror till EU-moppe kortet också. (Lite halvhjärtat eftersom det hädanefter lär vara tjugofemtusen barn på illaluktande mopeder hemma hos oss)


Kommentarer:
Postat av: Tilda

kom till skolan idag, innan 1225... pleeaaase

Postat av: Negern

Du det är den skönaste dagen jag haft på länge men jag håller med att åka i väg och träna var inte det roligaste jag gjort..

2006-11-18 @ 17:58:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits