En lista, en lista! Det var inte igår.

Det i fet stil är saker jag har gjort.

sytt ett klädesplagg och använt det? På maskerad, räknas det?

ätit kattmat? Jag skulle hellre äta katt.

åkt taxi och tagit en springnota? Inte med vilje iallafall, lördagnätter har det hänt att jag inte har betalat men då har nog någon annan gjort det.

slagit någon så hårt att personen i fråga börjat gråta?
Jag har en bror.

skrivit en dikt och läst upp den för någon? Jag är inte poetisk, dikter jag skrivit har det alltid medverkat ufon, monster och diverse oseriösa saker.

torterat ett gosedjur? No way, det kan jag inte tänka mig.

sprungit naken på offentlig plats? Jag gillar kläder. Ok?

haft sex på en buss? Jag gillar inte buss.

mimat och dansat till Spice girls? Självklart, fast Aqua var favoriterna.

druckit aceton? Jag är inte korkad.

hoppat från en balkong? Mindre nykter = mindre smart

kedjerökt för att ha någonting att göra? Hultsfred halv fem på morgonen, grabbarna sov och jag drack jucie och rökte.

snattat i en H&M-butik? Jag är en tönt, sånt vågar inte jag.

varit otrogen mot en person du verkligen älskat? Vore väl korkat.

plattat håret med ett strykjärn? JA! Maskerad när jag var runt 7-8, ypperlig ide.

blivit jagad av en doberman? Nej, men en tax.

medverkat i en film som sänts på bio? Haha nää.

lekt spöke med ett lakan? För många gånger

gått omkring med två olika skor? Varför?

hotat någon med en innebandyklubba? Jag är innebandyspelare, det säger väl allt.

träffat en kändis? Bao-gänget räknas. Fjantar

suttit hemma på en lördagskväll? Jag gör det nu. Match & jobb imorgon.

hatat ditt liv och allt som haft med det att göra? Trivs man inte så får man göra något åt det. Vid en viss gräns säger mitt psyke ifrån, då ordnar jag saker.

plastikopererat dig? Skulle aldrig falla mig in.

kört bil? Körkortet är så gott som mitt.

varit ute på krogen och haft riktigt roligt? Ohojajaja. Krogen är överskattad, men när man väl prickar rätt så har man förbannat roligt.

hoppat från tian på badhuset? Nä men utomhus, räknas det? Vårat badhus har bara startpallar, 50cm.

hamnat i fyllecell? Nej och jag hoppas jag slipper den upplevelsen.

stulit någonting av en annan människa? Jag är en tönt säger jag ju.
 

spelat pingvin i en skolpjäs? Tomtemor och typ hälften av alla andra rollerna var jag, men pingvin? Nä.

åkt polisbil? Japp, fast utan att ha gjort något dumt. Kontakter min vän, kontakter. haha

varit vaken i över 48 timmar? Ständigt, 71 ligger rekordet på, jag vill inte slå det.

sovit i över 48 timmar? 21 ligger det rekordet på, även det får helst stå sig.

bakat din egen födelsedagstårta? Det gör jag varje år?

diggat Trazan & Banan-Arne? Gör inte alla det?

ätit hundmat? Fortfarande en smart flicka.

mobbat någon? Folk kan nog ha uppfattat mig som elak när jag var barn.

blivit mobbad? Mobbad är starkt, jag blev lite trakasserad av tjejerna på fritids för att jag spelade fotboll med killarna istället för att sy, men det mådde jag aldrig dåligt över.

övernattat i en skog utan tält och sovsäck? Det kliar i näsan när man är i skogen.

gått över 1 mil? En mil är ingen sträcka, Jag och P ska gå en mara nästa år.

spelat in en sexvideo? hahaha

varit elak mot ett husdjur? Inte handgripligen, det är jag för feg för. Men jag har jagar, skrikit och kastat saker. Nu springer jag istället.

dödat något? En ankunge som satt fast i fiskenätet, en vandrande pinne och en halv miljon insekter.

Den här listan var ingen höjdare, misstänker att upphovsmakaren är årgång yngre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits