Hektiska dagar

Det händer för mycket nu för att jag ska kunna reda ut mina tankar och skriva ett sammanhängande inlägg.

- Pernilla och jag är inte helt överens, det snurrar mest i huvudet. Utrett över en kopp kaffe
- F91 laget är ganska rörigt, pga tränare inte spelare. Verkar fungera bra
- Lagfest för damlaget stundar, lördag.
- Det är snart jul
- Entrepenörsdagen i skolan imorgon, företaget ska ställa ut.
- Julmarknad i skolan på lördag, företaget med även där.
- Match och jobb på lördag.
- Nyklippt  Rätt nöjd redan, måste vara bra
- Räkningar  Betalade
- körkortet ska tas tag i
- Biblioteksböcker som ska tillbaka
- Studieplan ska sättas ihop med syo (torsdag) fram tills dess är allt ovisst
- Överhängande sömnproblem
- Massagetid som ska passas
- Tandläkartid som ska ombokas

+ alla saker som jag för tillfället har glömt. Är det något av det här som ni vill ha ett inlägg om så får ni önska det, jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Allt börjar bara kännas överhängande och tungt.  

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag antar att du är på träning nu, så du kan slå en signal när du ser det här. Såg att du hade ringt, men jag sov i bilen så jag hörde inte det.

Postat av: Negern

SKRIVANDET AV ÖNSKELISTAN

2006-11-28 @ 21:56:54
URL: http://negern.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits