Jag är inte bara seg, jag är trött också.

Idag är jag skrämmande stel i rygg, axlar och nacke. Kan man få det av att klappa händerna för mycket?
Vi spelade Donky Konga igår, det är rasande roligt. En spelar på bongotrummor som man kopplar in till tv-spelskonsolen och de andra klappar. Egentligen är det fusk, men så gör vi och vi är endå inte överdrivet bra. Man behöver nog ett musikaliskt öra för att vara världsbäst på DK.

Varför är alla dagar så grå? Är det för mycket begärt att vi ska få ett par riktiga höstdagar med sol som skiner? Jag blir deprimerad och tjurig av detta väder.

Vem har min liftarens guide till galaxen dvd?

Kommentarer:
Postat av: tilda

du har min liftar-bok va?

Postat av: Negern

Jag har deninte men om jag skulle haft den hade jag sålt den gratis till vem som helst. haha. Jag har också jätte ont i händerna idag!:(

2006-11-20 @ 15:23:30
URL: http://negern.blogg.se
Postat av: Pillan

sälja guiden? Snälla, grinden- scenen är den absolut roligaste i världshistorien!

2006-11-20 @ 19:37:01
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits