Och vad sa Jesus vid korset? Mamma?

En viss mängd skuldkänsla infinner sig just nu. Tanken var att jag skulle hitta på något (Film, kaffe, varmamackor och tv-spel) med Albin, Emil och Joonatan ikväll, men jag bangade. Inte gjorde jag det på ett snyggt sätt heller.

De är hos Emil som är min granne, jag ligger hemma och kollar på ett program om myggor och svamp på svt2 tillsammans med mamma.

Vad är det för osocialt tjafs? Jag skäms för mig själv.

Trött har jag förvisso varit, men mer i huvudet än i kroppen. All mängd kaffe hindrar mig från att sova. Kolla på film i huset snett över hade jag lätt orkat.

Förlåt boys, jag tränar inför pensionen.

Myggor och svamp! Jag orkade inte ens diskutera med mamma om kanalvalet. Hon är kvinnan som väljer att se Aktuellt, nyheterna på finska och nyheterna på samiska i ett svep. Varje kväll. Hon är kvinnan som är knappt fyllda 40 och ser yngre ut. Hon är den människan på jorden som gör mig mest förvirrad. Ever.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

och ddddddddär som negern som plåster på såren


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits