Premieobligationer.

Jag har just haft dagens konstigaste samtal. Det ringde någon kille/man till min mobiltelefon och pratade på i 180km/h om något specialerbjudande som jag får om jag är med och spelar på premieobligationer.
Grejen med hela samtalet är att den här människan pratade med grov dialekt så jag förstod ungefär.. ingenting.
 
Det slutade med att jag bad honom skicka över papper så jag kunde läsa igenom det han sagt. 
Bör ju gå att tyda. Kanske.

Varför ringer det alltid skumma människor till mig? Är det något som någon har anmält mig till nu igen?

Nu ska jag försöka slänga ihop ett vettigt mail på engelska till Schweiz pojkarna och sen blir det innebandy resten av kvällen. Min engelska är lysande när jag är onykter, det är värre såhär. haha

Kommentarer:
Postat av: tilda

kika min blogg, du är utmanad.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits