Studiedag

Planerna idag var att jag och P skulle boka London, baka pepparkakor och mysa lite. Därför tackade jag nej till en jobbtid på nio timmar och sa vackert till henne att om de ringer dig så får du också säga nej.
Självklart!?

Nej. När jag ringer imorse så ska människan jobba. Arg och besviken blev jag och energin för att planera in en ny dag tryter, min kalender är full och det är mycket som ska in de gånger jag har hål.

Idag har jag istället umgåtts med Franzens, hjälpt dem att städa vardagsrummet, jag har aldrig träffat folk med så mycket prylar och jag kan inte förstå att jag inte lagt märke till det förut. Ett helt hav av fina, konstiga, roliga, antika, nya och spännande saker.

Nu ska jag lyfta ett sista finger (det har stått lite still för min del efter en massa putsande) och sedan blir det Tv-spel.
En timme spinning och en timme hall ikväll kan bli kämpigt. Annars brukar vi cykla i 40min, men idag ska vi pinas.

Kommentarer:
Postat av: tilda

jag och josefina suckar. högt. du skulle ha fikat och myst med oss och elin istället. jag har din jacka!

Postat av: tilda

skrev jag att det var jag?
/tilda

2006-11-27 @ 19:01:55
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits