Uppdatering fran varmen

Solen skiner om dagarna och alkoholen flodar om natterna. Jag ar sliten och brand men forbannat lycklig. Horde att det varit snostorm i sverige i onsdags, da hade vi 29 grader varmt och sol. Det kanns kanon.

Rummet ar riktigt stort, i ovrigt ar det ganska kasst. Det luktar avlopp och toalttdorren gar inte att stanga.
Men vi klarar oss.

Maten ar underbary gos, manniskorna trevliga och min engelska blir battre for varje dag.

Just nu umgas vi mest med tva tjejer fran stockholm, tre fran Trollhattan (tror jag det var) och tva grabbar fran schweiz. Ruggigt roligt.

Ha det bra dar hemma, vi far se om jag sitter vid datorn nagon mer gang. Nu ska jag upp till ambassaden och dricka lite drinkar. Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Tilda

oooh. ja saknar er! va avundsjuk jag är!
Vilken dag kommer ni hem?
Har någon gjort bort sig?
Har ni hittat ragg?

Här är det snö. och Halloween, maskerad både på Amazon och Rolling, men sådant har man ju inte råd med när man har shoppat på ikea.
Vi har förövrigt just blivit godkännda som hyresgäster, ska skriva kontrakt och grejer. Sen ska vi måla om! Oh va jag längtar. vinrött blir det i rummet. myspys.

Jag tycker att vi tar och bokar in en mysfredag så fort ni kan och har lust!

Ha det bra, och njut! Här hemma är det kallt och ruggit.
Sola lite, och sup mycket åt mig med!
Kram kram!

Postat av: Cilan

ja måste säga att ja e sååå avundsjuk alltså! hur mycke skulle man inte ge för att vara i din sits just nu.. hm typ ALLT! hoppas ni har de super iaf.. å drick massa drinkar åt mej;)
massa pussar

2006-11-04 @ 01:01:12
URL: http://cilan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits