Utmanad.

Vilken Astrid Lindgren figur påminner mest om dig till sättet. Det var något att bita i det.

Karlsson på taket är en idé, han är både skum och lite halvt elak. Men han är också ruggigt
äcklig.
Näe, till vis del så påminner jag om honom, men inte mer än så.

Tjejerna i Barnen i Bullerbyn som går och handlar, men glömmer hälften och får vända om hela tiden gör en typiskt mig-grej. Men det är också ända gången.

Teddy & Freddy i Saltkråkan far runt och hittar på lite allt möjligt, både vettiga och sanslösa saker. Där prickar dem in mig rätt bra.

Lägg alla i en mixer, frys sedan in blandningen till en stor klump och vips så står Jag där.

"Vi har varit på turné och har kommit lätt på sne.
Finns det ingen som kan säga var vi e´"

Tilda skickade utmaningen. Jag puttar den vidare till varenda människa som läser detta inlägg. Glöm inte att upplysa mig om när ni antagit den.
Ni som är bosatta i Flen får inte heller missa Emelies utmaning.

Kommentarer:
Postat av: tilda

mixa låter läskigt. blod, kroppsdelar. uäh.-
emelies utmaning är klockrent.
fick du mitt sms? fika halv 12!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits