Vad vill tangentbordet mig?

En halvtimmes visit, idag blir det inget kopierande av svenska tecken, det orkar jag inte. Jag hinner inte heller, med min otekniska skalle så tar det evigheter.

Dagen har varit förbannat slapp, inte överdrivet bakfull heller. Skönt.
Gårdagen var inte den roligaste, men definitivt den dyraste. Korkat drag att ta ut pengar innan man går till baren. Gör aldrig!
Dessutom så var det inte mycket roligt folk ute. Götet pojkarna var ungefär lika träliga som vanligt.
De hade dock uppskattat vår Razz-ia. En av dem valde att fira morfars födelsedag, en annan pratade konstant i mobilen och den tredje var dunderpackad. Svammel med andra ord. Men vi roar oss bäst själva.

Tangentbordet har fått fullständig knäpp, bokstaverna är enorma och jag vet inte vad jag gjort. Spännande.

Nu ser jag fram emot:
1. Sömnen som jag ska ta igen nar jag lämnar datorn.
2. Nar Arnold S. tvingar E att sluta duscha.
3. Mina nya kläder som ligger i ett paket hemma och väntar pa mig.
4. Svenskt kaffe!
5. Los Bandidos besök. Mmmmm. Chimichangas.


Fixade tecknen i efterhand. 2 stycken? Datorn har blivit galen.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Sverige är ju överjävligt som vanligt, vilket inte förvånar någon. Men det är bara att se fram emot London om sisådär 2½ - 3 månader. Däremellan hinner vi ju få julklappar och nyårspartaja!

Postat av: David

Skadeglädje=sann glädje, så det är ju tur att du kan skratta åt vår otur :P Ni verkar haft kul där nere iaf, det låter bra det :) Förresten, nu menar jag inte att du ska göra dig besvär med en mugg eller nåt som sist, utan ta med dig nåt av de andra alt. som jag skrev sist, så blir jag glad =)En sten kanske?

2006-11-12 @ 03:01:53
URL: http://rockhoper.blogg.se
Postat av: Petra

Pernill> Yes, det ar inte lang tid kvar. Maste spara pengar. Spara spara spara. Traaakigt

David> haha precis. Vi har det kanon. javisst vi har nu bestamt att du ska bli tilldelad nagot av vara stoldgods. Stenar ar overskattade.

2006-11-12 @ 17:38:00
Postat av: Pillan

Nu, eftersom jag såg Davids kommentar, så kan jag meddela att David och jag har planerat en skissa & gissa kväll när du kommer hem! Dag är inte bestämt, men det löser sig. Bra brA!

2006-11-13 @ 09:37:41
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Pillan

Jag igen.. ring mig när du kommer hem! :)

2006-11-13 @ 09:38:14
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: tildodildo

kom hem till mig.

2006-11-13 @ 12:27:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits