Dagens bästa..

Tilda lärde mig hur man sparar en Flashbild. Eller ja, hur man använder print screen-knappen på tangentbordet. Det har varit en ständig gåta för mig hur man sparar bilder som det inte bara går att högerklicka och trycka på "spara bild som"  men nu kan jag det. All heder åt Tilda med andra ord.
Jag blev barnsligt glad över det, så många bilder jag har velat spara genom årens lopp som det inte har gått.

Fast
Tildas hedersminne suddas ut något eftersom hon var tvungen att blogg-mobba mig.

Nu behöver jag någon som kan html-koder och vill snygga till min blogg lite, jag är beredd att betala ett uns för det. Jag kan dock html, men de kunskaperna är inte stora och det skulle ta låååång tid för mig att ordna. Resultatet ska vi inte ens spekulera i.

Kommentarer:
Postat av: tilda

haha raring. nu känner jag mig elak. Häx-tilda


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits