Glassiiigt

Jag börjar känna mig stressad. Kom precis hemfrån matchen som vi faktist ägde i närmare två perioder, sen orkade vi inte me roch förlorade med 5-3. Träligt att falla på kondition, men det var iallafall positivt om man jämför med förra helgens gå och slå-innebandy.

Jag har nu 40 minuter på mig att städa, äta och ta mig ner till Hammarvallen. Kan bli aningen kärvt, men det får lösa sig. Ska trotsallt bara kolla på en match så det gör inte hela världen om man är lite sen.

Ikväll kommer folket hit för att kolla på fotbollen, göra sig iordning och förfesta. Sedan blir det utekväll på Amazon. Jag är ruggigt taggad på fotbollen och förfestandet, att sedan orka ta sig iväg i detta rusk känns mindre lockande.

Nä, dundersnabb städning pågår.

Ciao!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits