Högskoleprov

Man är rätt underlig som människa om man betalar 300kronor för att sitta och göra prov en hel dag utan att det egentligen finns någon riktig anledning va?

Jag tror inte mitt snitt kommer bli speciellt bra denna gång, men nu vet jag hur det fungerar, vad jag måste träna på och vad jag kan. Nästa år blir det toppresultat.
Den delen som jag tyckte var lättast var statistik och diagram-blocket. Svårast var engelskan, men det var inte helt oväntat. De fyrtio svenska orden var klurigare än väntat, de flesta hade jag hört och övriga var det bara att gissa på.

Trött i skallen och hungrig. Mat och sovklockan har sagt sitt.



Pasia?

Kommentarer:
Postat av: tilda

fan att jag inte gjorde det!

Postat av: Pillan

När får du reda på resultatet?

2006-10-22 @ 14:05:02
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits