Recensioner

Jag borde skriva till skoltidningen nu, det jag har kvar är 6st recensioner. Tre böcker och tre filmer.
Det är egentligen inget större problem eller speciellt jobbigt, grejen är att jag skrivit dem tidigare.
Jag gjorde recensionerna och sen sprang jag iväg till träningen, när jag kom hem var jag helt slut och skulle spara och skicka över dem till P. Jag sparade, skickade dem och tog sedan bort dem.
Problemet var att jag lyckades skicka dem till fel människa och de gick helt förlorade.

Andra gången gillt med andra ord. Jag minns inte ens vad jag valde för filmer.
Film är överskattat, det tar lång tid och man blir påtvingad någon annans syn på berättelsen.
Det lämnar inte mycket till övers för fantasin.

Böcker!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits