Sammanfattning måndag.

Nu tänker jag vara negativ för det har jag anledning att vara. Började dagen med att åka buss genom hela kommunen efter tre timmars sömn. Självförvållat, javisst men lika jobbigt för det.
Första lektionen kollade vi bara på en redovisning där man hörde vart tredje ord, utom från någon grabb som faktist inte bara läste upp en text från ett papper. Mycket ovanligt bland folket i skolan nu för tiden tydligen, efteråt fick jag dock veta att han också är äldre än de andra; föga förvånande. Sedan kollade vi på Gladiator under en hel lektion, det är tredje gången jag ser den med skolan och det var väl inte helt givande. Sedan hade jag möte med mentorn, det finns det tidigare inlägg om. Sista lektionen var inställd.

Väl hemma så var jag rätt uppgiven och avreagerade mig genom att städa hela undervåningen och diska. Slängde även in ett par maskiner tvätt.
Jag somnade ungefär en timme innan träningen och vaknade upp tio minuter innan samlingen. Kände mig spyfärdig redan innan jag satte mig på spinningcykeln. Hade jag varit en seriefigur hade jag varit knallgrön i ansiktet. Det gick dock rätt bra endå. Hallträningen däremot gick skit. Benen hängde inte med och inte heller huvudet.

Utöver detta så missar jag onsdagsträningen på grund av jobb, matchen i helgen på grund av jobb och sedan åker jag iväg två veckor. Dessutom så slank den där påminnelsen ner i brevlådan och gjorde mig förbannad.

Toppendag helt enkelt. Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan ska jag sova som ett barn, det dåliga humör som jag har haft idag berodde till stor del på sömnbristen och sådana idiotiska misstag kan man reglera själv.


Förövrigt måste jag poängtera att det låter som om jag avskyr hela min klass och det stämmer absolut inte. Jag tycker de allra flesta är riktigt sköna och roliga människor, men tillsammans blir det lite mycket ibland. Vad är det som är så roligt med studsbollar när man är 17 tillexempel? Jag kan inte minna att vi var sådär för ett år sedan. De är inte heller dumma, somliga av dem är riktigt bright men alla är bra på olika saker och när lärarna måste upprepa allting eftersom det är så stökigt så blir jag irriterad. Den teoretiska biten av idrottslinjen är det enda som jag skulel kunna briljera i om jag ville, praktiska delen är de andra totalt överlägsna. Jag blir ruggigt förvånad om inte många av dem slutar som elitspelare om några år.

Dessutom vill jag tillägga att fikat/layoutfixandet med Tilda lyste upp min dag. Likaså frukost med Albin.
Guld värt dagar som denna.

Kommentarer:
Postat av: tilda

raring ^^, jag som blev superotrelvlig och sur när marie påpekade att jag hade gjort helt åt helvete fel :p


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits