Sommarminnen

Hultsfred, promenadHultsfred, alla



Bulgarien, tatuering
Nu när det börjar bli mörkt, kallt och det regnar hela tiden så är
det dags att minnas sommaren som varit. Under de två månader
som lovet var så hann man inte bara med jobb, utan en hel del roliga
saker också. Översta bilderna är tagna på Hultsfred, även om årets
 festival inte bjöd på riktigt samma stämning som 2005 så hade
jag riktigt roligt. På bilden till vänster är jag och Emma / Kaisa / Posse
på väg för ett svalkande bad i den mindre fräsha forsen. Till höger
är så gott som hela gänget samlat och lite lagom berusade. Att
båda bilderna är fotade med engångskamera förstärker intrycket
anser jag.

Bilderna som syns här på högersidan är från Bulgarien. Självklart så
var tatueringen en av sommarens happenings och jag är fortfarande
lika nöjs om dagen då den gjordes. Däremot ångrar jag valet att
göra den utomlands eftersom det hade kunnat bli såpass fel,
men denna gång gick det utmärkt och jag lever numer livet med en
snygg ödla på foten/vaden.
Den andra bilden är också från Bulgarien vid ett av de få Bulgarien, alla
tillfällen då vi från Flen var halft samlade. Här sitter vi på
min och Pernillas favorit ställe och kollar på när Kajsa
hoppar höjdhopp hemma i Sverige. Det var här jag och P åt
tonfisk varenda dag. Vi varierade dock mellan pasta, toast, 
pizza och sallad. Tonfisk är underskattat låter summeringen. 

Bilderna längst ner är från Peace & Love-festivalen
i Borlänge. Den första bilden är tagen när jag fick 
hålla i kortleken när vi spelade ölspel. Självfallet fuskade jag
och det var fler än en som vinglade kraftigt efteråt.
Den sista bilden är på William och vårat camp, det var näst
sista dagen och trädet med allt toalettpapper utvecklades
vidare under natten. Anledningen till varför Wille er så stolt ut är för att det var hans ide och det var han som genomförde den. Jag ansåg det hela som helt meningslöst, men i efterhand är endå bilderna roliga att se på.

Detta är bara några få saker av allt härligt och roligt som jag hann med under sommaren och den som påstår att det inte var ett lyckat lov måste ha gjort förskräckligt fel vid planerandet. Mitt var enastående.

P&L, ölspelskungP&L, wille+träd


Kommentarer:
Postat av: tilda

DET VAR JAG SOM FICK DRICKA! FUSKADE DU? Din jääääkel

Postat av: seb

bra minnen =)

2006-10-26 @ 20:50:30
URL: http://seeb.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits