Tjejsnack v43

Veckans ämne är resor. Det är också ett av mina favoritämnen så jag är nöjd.

- När reste du senast?
Jag var i Bulgarien de två första veckorna i augusti, det var sist jag var iväg och flängde. Nu åker jag till Cypern om 6 dagar för ytterligare en halv månad utomlands.

- Vilka länder har du besökt?
Finland, Norge, Danmark, Estland, Lettland, Tyskland, Österrike, Schweiz, Italien & Bulgarien.
Uppkommande är London och Indien.

- Drömresemålet?
Asien, gärna Kina. Kulturen facinerar mig. Men också Egypten, Island, USA, Australien..

- Roligaste resminnet?
Måste vara när vi firade jul i fjällen iförda underställ, eller Elins och mina bravader under Italienresan, möjligtvis alla festminnen från de två Bulgarienresorna. Näe, alternativ ett är nog roligast.

- Tråkigaste resminnet
Öststads-camping i tyskland var mer ofräsht än Hultsfred. I övrigt så är det lika tråkigt varenda gång det visar sig att engångskamerornas bilder inte går att framkalla. Tre gånger har det hänt och jag lär mig aldrig att ge upp hoppet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits