Tur att det är mina egna ord, de är renare än många andras.

Jag kan roa mig med att äta ordsoppa ett par månader framöver, vad vi egentligen höll på med idag är för mig en gåta.

Å andra sidan så har Katrineholm två tjejer som kan bli hur bra som helst.
Den ena måste lära sig att passa och den andra måste sluta stortjuta varje gång hon får ett myggbett.

Första förlusten någonsin mot Katrineholm och jag känner mig löjligt nollställd.

Nu ska jag kurera foten, sen är det dags att ta reda på om det blir någon träning ikväll eller inte.
El fossing samarbetar inte riktigt som jag hade planerat, men det får gå endå.


Kommentarer:
Postat av: Corrode

Jag har köpt paraplyet på Tiger. Det finns nog bara i Lund och Malmö. Det är ett dansk företag. ^^


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits