Uppesittarkväll 23e December

Inatt är en uppesittarnatt, jag ska få ihop Historiauppsatsen, inte för att jag fått panik med den utan för att jag känner mig ovanligt pigg och är lite för upprörd för att kunna sova.
Dagens match är svår att smälta och det lär ta ett tag, dessutom lär det komma en del gliringar i skolan och jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska tackla det hela. Ilska, besvikelse eller förneka att det ens har hänt. Närmast om hjärtat ligger alternativ tre.

3500år före kristus, var finns poängen med att kunna sådant när jag inte ens förstår hur internetbanken fungerar eller hur man skriver ett ordentligt CV?

Faktan i Historiaboken säger emot sig självt, det står att alla under denna tid var bönder och att det var först när konstbevattningen kom till som det skapades andra yrken. Helt plötsligt så importerades det metaller, exporterades keramik och textilier. Antingen så hoppar de kraftigt mellan tiden i denna boken eller så börjar min hjärna bli sömnig. Jag får det inte att gå ihop, det gick från 0-100 på en milliesekund.

Get it together - Seal, jag är förmodligen den enda som fortfarande tycker att den låten är sjukt skön.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits