Utmanad big time.

Haha, jag har fått en fullkomligt omöjlig utmaning av Tilda. Det går ut på att man ska lista vilka kändisar som klär sig snyggast. På den här fronten känner jag mig lite tafatt faktiskt. Kändisar kan jag verkligen inte, det är få av dem jag kommer ihåg namnet på ens. Däremot finns det en typ av kända människor jag är bättre på. Så jag gör en väldigt kort lista, det är sällan man ser dem i annat än kortbyxor, t-shirt, långa strumpor och skor med mystiska pluppar under.

Olof

Denne man kan dock klä sig, både på och utanför planen, fast de gånger han envisas med att inte spela fotboll så skulle jag föredra om han hade kostym på sig. Mellberg i kostym är nämligen inte att leka med.
Modern tappning av en riktig svensk viking.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

du lyckades ju få det där till en petra-grej! Jag var lite nyfiken om du ens skulle orka med den utmaningen ;)
guldstjärna i kanten till dig!

Postat av: Elin

DET är en härlig bild. Jag sitter i skolan och ska snart ut i regnet på hajk. TRE dagar utan toalett och rinnande vatten. Jag kommer ha denna bild i huvudet varenda minut :)

2006-10-04 @ 10:45:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits