Utmaningar hjälper vid skrivtorka.

Egentligen har jag inte skrivtorka, snarare motsatsen. Men jag hittade denna hos Qaroline och kände mig nästan tvingad att göra den.

Kläder & skor
ytterplagg:

Röd ullkappa är favoriten.
pumps:
Kan jag inte gå i. Men någongång ska jag lära mig det.
boots:
Sålde mitt enda par för några hundralappar för en månad sedan, det gäller att trivas i skor ockå.
jeans:
Är helt emot blåjeans eftersom jag anser att dem är obekväma. Har dock ett par röda och ett par svarta jeans som används flitigt.
underkläder:
Allt som matchar. Klarar inte av att träna i något annat än string, men övrig tid blir det oftast hotpants.
festblåsa:
Nej tack.
kostym:
På killar är det otroligt attraktivt, jag älskar män i kostym.

Badrum
doft:
Favoriten just nu är Burberry - London
hudkräm:
Elizabeth Arden - Eight Hour cream
hårprodukt:
Inpackning är något av en drog. Torrt hår föredrar jag utan produkter.
mascara:
Den guldiga, med gul plastborste. Riktigt bra & riktigt borta.
läppglans:
Har aldrig varit min grej, det kladdar mest.
rouge:
Endast till fest, kommer från Body Shop.
underlag:
Samma som rougen.

Accesoarer
klocka:

Ser löjligt ut på mina taniga hanleder, använder bara mobilen.
plånbok:
En märkesfejk från utlandet, använder oftast kortet och det ligger säkert i fickan.
 väska:
Växlar mellan en vit skinnväska och en brun. Om jag ens använder någon. Oftast klarar jag mig utan.
solglasögon:
Så stora som möjligt och gärna svarta.
scarf:
Har ett par stycken, men använder dem sällan.
smycke:
Berlockhalsband titt som tätt, annars nöjer jag mig med pärlor i öronen.
bälte:
använder jag på tok för sällan.

Teknik

mobil:
Sony Ericsson, modell kass.
tv:
En halvliten med inbyggd video. Fungerar utmärkt.
stereo:
Datorn eller dvd'n. Bäst ljud får man givetvis på datorn.
transportmedel:
Jag åker oftast bil och det lär väl inte bli mindre av den varan när körkortet är i hamn.

Såhär i efterhand har jag lite svårt att förstå varför jag enviades med att göra den här utmaningen, det kändes som om det låg lite utanför mina intressen. Kommer det aldrig någon om träning/ledarskap?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits