Amputera mera?

Foten överlevde knappt gårdagen, den gjorde dessutom så jag inte kunde sova och sömnen föll inte in förrän runt halv sju imorse. Jag som annars är ganska duktig på att sova, trots att mina dubbla alarmsignaler ringer, hade inte en möjlighet att vakna. För ungefär 45 minuter sedan vaknade jag av att pappa sprang runt på undervåningen och väsnades. Jag flög upp ur sängen, vilket var riktigt dumt eftersom Mr Fot inte klarar sådana hastiga rörelser utan att säga ifrån.
Jag hatar att missa lektioner när det inte är planerat. Ledarskap på 40 minuter är kanske inte hela världen, idrotten hade jag endå inte kunnat göra någonting på, däremot Naturkunskapen känns lite träligt.

Nu ska jag skriva en historiauppsats och sen läsa lite engelska.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits