Ännu ett år med värdelöst schema. Tar det aldrig slut?

Femtiofem minuter till min första och sista lektion för dagen. Jag kan inte påstå att jag är road av mitt så kallade schema. Någon spanskabok gick inte att låna, min historiauppsats har kört i diket, svenskauppgiften är klar, idrottsledarskapen är finito och jag får inte köra bil på min medecin.
Det känns som om tristess har fått en ny innebörd. Nu ska jag läsa några sidor och sedan släpa mig iväg till Engelskalektionen med Eivor.

Vad gör man när man inte har något att göra?
Kom med idéer, jag är öppen för alla förslag-

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Vad sägs om att;

Blogga massor
Plugga allt så fort du får uppgifterna
Städa
Koordinera garderoben
Möblera om
Förstå dig på html- koder igen och hjälpa mig
Skriva en artikel/krönika till tidningen
Göra en lista på allt du har tills du flyttar hemifrån, och allt du behöver köpa..

Jag har alltid massor med idéer! ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits