Dunno

Jag har precis vaknat, tänkte börja med att ringa till någon kär vän för att gå en promenad. Men det vore lite dumt, jag måste göra klart historiauppsatsen idag. Annars kommer jag sitta på torsdagkväll och vara sönderstressad. Lika bra att försöka få ordning på den nu med andra ord, är jag riktigt duktig så kanske jag hinner me dnågot av det andra som ska in i veckan också, det vore inte helt fel.
Men prioritet ett är att göra sig iordning, koka kaffe och sedan läsa igenom texten om forntiden.

Förövrigt så fick jag låna Liftarens guide till galaxen av Tilda, det kan ha räddat min höst. Nog för att jag har tonvis med böcker hemma som jag kan sluka så är det fortfarande inget som slår denna.

Peace out folks.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits