Förbannade vänsterfot.

Jag har legat hemma hela dagen och tyckt synd om mig själv. Ska jag var helt ärlig så reste jag mig inte ur sängen förrän Albin ringde runt halv två. Började morgonen med att boka tid hos läkaren och när jag fick veta att närmaste tiden är på måndag klockan elva så blev jag förbannad. Sen somnade jag om.
Nu får jag ägna helgen åt att röra på mig så lite som möjligt och hoppas på att foten överlever. I bästa fall kanske det har gått över till på måndag. Men hittils har det bara blivit värre. Det började göra ont i måndags, snart inne på en vecka. Dessutom är det regnväder ute. Usch.

Nu måste jag hasa mig iväg till jobbet. Ser ni någon ute på Flens gator som går på tårna med ena foten kan ni nästan räkna med att det är jag. Går man långt så resulterar det alltid i kramp dessutom. Då ser man ännu lustigare ut. Kul liv man lever.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits