Jobbet, pengarna och ekonomin

Jag hade fått en jobbtid den här veckan och det var i onsdags. 18.30-21.15 skulle jag ha slavat.
Nu börjar det se ut som om det kan bli en ljus månad på jobbfronten också.
Onsdagens tid blev något längre jag fick börja fyra, Sarah vill eventuellt byta bort sin tid ikväll, R ville att jag skulle jobba 15-21.15 imorgon och på söndag jobbar jag 8.30-18.30 (Lite osäker på tiden).
Det är bra, jag behöver de pengarna. Just nu är jag ruggigt pank och jag åker till Cypern om 45 dagar.
Till Bulgarien gjorde jag av med närmare 7000kronor och Cypern är inte alls lika billigt. Fickpengarna behövs med andra ord. Lönen som kommer nu blir förmodligen inte så mycket att hänga i julgranen, jag sätter mitt hopp till den i oktober.

Lite spännande är det allt att leva i viss osäkerhet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits