Klippandes och klistrandes.

Jag är inte så pysslig som jag hade hoppats, mitt fotoalbum ser så otroligt stelt och tråkigt ut.
Tips av alla de slag är ytterst välkomna, men snälla låt dem vara ekonomiska, min budget den här månaden är inte långt från att sprängas och jag försöker lära mig att hushålla med pengar.

På den fronten tar jag förövrigt också gärna emot tips.

Dessutom så vill jag ha tips på höstens långbyxor eftersom jag inte riktigt fastnat för några andra än mina röda jeans än så länge.


 - Sammanfattning -
Pysseltips för fotoalbumet
Ekonomitips
Tips på byxor


Kommentarer:
Postat av: Daniela

HejHej!
Jag skall läsa upp min gymnasiekompetens, tyvärr inte gjort det än (har läst lite av varje men inte känt att jag velat hålla mig till just det yrket/inriktningen) Nu när jag börjar den 25:e denna månaden så ska jag enbart läsa matte, svenska och samhäll. Men sen i December får jag välja nya ämnen.
Alltid roligt med en ny besökare på sidan! Och kul att du komenterade för det missar tyvärr många :)
Mvh, Daniela

Postat av: MyyZz

sök på scrap booking tror jag det heter här på blogg.se så tror jag du kan hitta massor med fotoalbumtips.

Ekonomitips.... ja jag tipsar om att jag inte ska tipsa dig ;-)

Jeans ... ett par svarta ett par blå otvättade .. stuprör .. mitt tips om byxor, men å andra sidan så gillar jag jeans ... såg ganska ok på ellos till ok priser oxo.

Tjingeling

2006-09-10 @ 00:16:53
URL: http://myyzz.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack för din kommentar i min blogg!!!
Ha en skön söndag!

2006-09-10 @ 08:09:09
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, vill du ha ekonomitips av mig? :D

2006-09-10 @ 15:01:48
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Blomma

Jag har själv gjort ETT lite roligare album nyss. Om du har svarta sidor blir det väldigt snyggt om du köper guld, silver eller vit penna och ritar snirklingar och ramar, blommor, blad, nästan vad som helst blir fint.
Och så kan man köpa några små klisterbilder och sprida ut här och var.
Men färgglada pennor är iallafall väldigt bra!!! De räcker ju också länge så det blir rätt ekonomiskt.

2006-09-10 @ 21:41:44
URL: http://www.blommalomma.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits