Måndag måndag måndag....måndag

Jag har tonvis med saker jag borde och vill göra just nu, men jag känner att om jag sparar lite på dem så behöver jag inte känna mig sysslolös någon gång framöver i veckan. Vart finns logiken i det resonemanget? Bra fråga, men det är min inställning. Fast eftersom jag har planer på att börja träna igen framåt onsdag så kanske det vore bättre att ha allt klart. Men vem vet om foten håller?
Jag är lite delad, vad tycker Ni?

Jobbet idag flöt på i 180, man hann knappt komma dit innan det var dags att gå hem. Helt otroligt.

Inatt ska jag sova gott tillsammans med mina två nya kuddar. Tyvärr kan jag inte unna mig dunkuddar eftersom jag är rysligt allergisk. Det är synd, den lyxen skulle rädda min vardag. Finns det något skönare än ett stort mysigt duntäcke? Nepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits