När jag endå är igång...

Vi ska ha projektmöte här under morgonen imorgon, vilket innebär att jag ska göra en snabbstädning nu. Det börjar se riktigt stökigt ut i rummet.
Efter det ska jag skriva ihop en ledarskapsuppgift jag har kvar, läsa lite svenska, se över engelskan och sedan sova.

Min stora mission för morgondagen är att ta ett snack med Percy och på eftermiddagen uppsöka trafikskolan och boka in lite körlektioner. Jag vill ha det där kortet i plånboken och det är nu.
3e September. Jag sätter gränsen på Oktober för att få lite press på mig. När första seriematchen går av stapeln vill jag kunna köra till den. Om det så bara är på Hammarvallen.

Där har vi ett mål som heter duga.

Kommentarer:
Postat av: Negern

En öde ö , ja kanske det. Jag vet iaf att du aldrig skulle svika. Den enda jag någonsin kännt så för!

Postat av: Negern

Säg bara till om du vill ha sällkap gör fan vad som helst för att du ska få det där gjort:)

2006-09-04 @ 08:42:28
URL: http://negern.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits