Nöjd med klädvalet

Just nu måste jag erkänna att jag är galet nöjd med kvällens kläder.
Svarta byxor, grön tight polo med en grå stickad väst över. Ytterst på det ett berlockhalsband och självfallet ett par bruna stövlar på fötterna. Fluffet på skallen är uppsatt i en lös knut och ögonbrynen är nyplockade. Det är synd att man aldrig känner sig nöjd på dagarna, nej endast en torsdagkväll när man inte ska träffa folk, då stämmer utsidan klockrent. Trött som en get blir man då.

Kan något förklara detta?

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Haha, jag ska bli bättre på att använda alla mina skor, jag lovar.. Hm?

Postat av: Pillan

Man ser alltid bra ut eller gör bra saker när folk inte är där för att bevittna det. Livet fungerar helt enkelt så, det är alldeles överjävligt!

2006-09-21 @ 20:57:02
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits