Ölspelskungen

Ölspelskungen


Detta kort är taget för ungefär två år sedan om jag inte minns fel. Det jag vill visa med den här bilden är att jag längtar något oerhört tills jag har råd att klippa mig nästa gång. Ekonomin ligger helt på is inför Cypern-resan om lite mer än en månad. Därav får jag gå runt och vara långhårig, det är ingenting jag uppskattar. Så fort pengarna finns så åker håret av igen, inte samma frisyr men kort ska det vara. 
Varför jag har iskuber i munnen kan jag inte minnas, men eftersom jag även har ett kort gömt i tröjan så antar jag att det är ölspel som sker och förmodligen så har jag pratat för mycket.  

Kommentarer:
Postat av: Qaroline

haha funderade just över vad det var du hade i munnen ; P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits