Pimmelina (rubriker är alltid svårast, det måste ni hålla med om)

Fotbollstittandet blev inte riktigt som det var tänkt, sällskapet byttes ut, men lika glad för det är jag.
Lantz och Jag hade riktigt trevligt om jag får säga det själv.

Personligen så är jag lite förvånad över att vi fungerar såpass bra ihop, till utseendet och sättet är vi inte överdrivet lika och om man ser till våra tidigare "gäng"  så är skillnaden avsevärd.
Hon gick musik och var ruggigt tight med folket där, det var dem som började drömma om balen redan fyra år innan den gick av stapeln och det var dem som fnissade/kramades/kindpussades.
Jag gick idrott och det enda man spekulerade i där var nästa laguttagning, vilka som inte platsar och vilken form av konditionsträning som är absolut tråkigast. Det var även vi som avskydde alla utom våra närmaste vänner och lagkamrater.

Vad kan man säga? Jag är ruggigt glad över att man har växt upp och mognat åtminstone några grader.

Nu tog detta inlägg en konstig vändning, det jag vill ha sagt är nog att eftermiddagen var kanon och att jag trivs utomordentligt ihop med knasen från mediakorridoren. Vi tänker rätt lika om det mesta. Bortsett från kött då.


Kommentarer:
Postat av: Tilda

va rar du är. måste förresten påpeka att du har ännu en vän som var med och kindpussades och planerade balen, jag tror du vet vem ^^,

Postat av: Pillan

Både du och jag har mognat på den fronten, jag har ju numera Tilda som följeslagare i skolan mer eller mindre! Vilka vändningar saker och ting tar.

2006-09-10 @ 12:04:50
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Tilda

haha fyfan. man måste mogna för att stå ut med mig :P

2006-09-12 @ 08:07:57
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits