Svälter

Frukost hann jag inte med imorse, lunchen glömde jag som vanligt bort (dålig vana, svår att bryta) och när jag kommer hem för att äta middag så får jag veta att pappa är på konferens och inte kommer hem idag.
Sådana här dagar är toppen, eftersom han blindt vägrar att storhandla så har vi ingenting hemma och Lillebror och mamma har ätit upp allting som inte är pommes och glass. Efter att ha tillbringat tid på Hammarvallen från klockan fem till sju och efter det duschat så känner jag mig inte motiverad att handla något heller. Nu stänger affärerna om en kvart och jag håller på att svälta ihjäl.

Det är första gången på flera år som jag faktist ser fram emot skolmaten imorgon.

Förövrigt så känns det endå bra att känna hunger igen, det har jag inte gjort på länge. Mina rutiner är hemskt dåliga och kroppen vänjer sig efter ett tag att leva på ett mål mat om dagen.
Det får jag ta att ändra på.


Kommentarer:
Postat av: Tilda

haha va kul med lite debatt ang mina bilder ;) jag ser massa rörelse i bägge bilderna, annars hade de inte legat på bloggen ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits