Tjejer.

Jag förstår egentligen inte problemet, men jag har sjukt svårt att umgås med tjejer i grupp. Det finns ingen vilja att passa in, diskutera samma saker eller flamsa runt. Knappt vilja nog åt att skratta åt saker som faktist är roliga. Kanske är jag negativ, men ibland vänder jag taggarna utåt och vill verkligen bara bort.
Kvällens tillställning var för A på jobbet som ska sluta. Jag gillar de flesta som var där. En och en. Inte alla på samma ställe.

Av någon anledning så tycker jag det är roligare att umgås med grabbar. Kanske för att det är enklare.
Kanske för att våra intressen stämmer bättre överens.

Nåja, maten var god och A i egen hög person var en fena på sång & dans.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

Självklart ska vi secondhandshoppa. var?
Du är förresten utmanad, tänkte att det var lite kul att utmana dig ang skor, sådär, äckligtjejigt som du inte gillar ;) Får se om du klarar utamaningen :) MOahah

Postat av: Petra

Tilda; ansåg du att jag klarade det?

2006-09-21 @ 19:42:00
URL: http://whoppe.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits