Utmanad angående skor.


Jag skrev ett hyperlångt inlägg angående skor nyss, sen försvann allt. Avskyr när sådant händer. 
Nu blir det kort och koncist. Utöver de skorna som finns på bild så har jag ett antal som är på vift, 8-9par sportskor för olika tillfällen och en massa halvt sönderslitna som knappt sitter ihop. 
Priser, köpställen och liknande glömmer jag oftast bort redan efter en vecka så sådana krav går inte att ha på mig.  


Skor1

Militärfärgade genomsköna och anskrämligt fula vinterskor.
Svarta Björn Borg riktigt varma och väldigt slitna.
Svarta spetsiga stövlar som bara tar plats i gaderoben just nu.
Sneakers i vitt och blått, varma som tusan och obekväma.
Orangea fliflop från Bulgarien, perfekta strandskor.
Bruna översköna tofflor, lysande att jobba i.
Mönstrade tygskor också sköna att jobba i, passar också för slappa dagar.

kor2

Bruna stövlar med rosett, för tillfället något av en favorit.
Svarta partyskor, tidigare välanvända. Trött på dem.
Vita secondhandfynd, används tiptt som tätt. Tunga och obekväma dock.
Vita tygskor, lagom till skolan och sköna att gå i.
Rosa partyskor som passar utmärkt till en helsvart outfit.
Festivalskor, detta är mitt fjärde par. De andra har inte överlevt.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

du har ju mycket skor ^^,
dom rosa chockade mig, hade inte gissat att du ägde ett sådant par. ^^,

skolkdag blir kanon! Näär?

2006-09-21 @ 08:11:47
Postat av: elisabeth

Ja, det har man. Men det är inte alltid positivt. Eftersom folk lämnar in kläder dit så kan det finnas vad som helst i säckarna när man öppnar. Allt från rena, fräsha och hela kläder till trasigt, mögligt, dammigt, äckligt, smutsigt.. you name it! En gång danns det ett par STORA, RIKTIGT STORA kalsonger :O ÄCKLIGT!

Postat av: elisabeth

Hmm.. jag tror den förra kommentaren var till en anna petra. Haha. Jag måste ha blandat ihop er! :P Hihi. Voi voi...

2006-09-21 @ 10:01:09
URL: http://elisabethevelina.blogg.se
Postat av: Petra

Tilda: Jag är lysande på att köpa skor, sämre på att använda alla par dock =). Jadu, vad säger vi om onsdagen?

Elisabeth: Ja jag kände mig lite förvirrad där ett tag =). Förövrigt så kikade jag på någon av din favoritsida, med dyra inredningsartiklar och hittade galet mycket snyggt. Vet inte om ajg ska vara glad eller arg för att du gjorde mig uppmärksam på sidan =)

2006-09-21 @ 19:40:49
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: elisabeth

Haha! ;) Var glad istället (dvs inte arg på mig) och spara till något du tycker är extra fint. Det ska jag göra. Då blir mad bara gladare när man får det! Hihi ^^

2006-09-22 @ 07:57:33
URL: http://elisabethevelina.blogg.se
Postat av: Linda K

vad modigt att ställa skorna i en ljusbeige soffa ;)

2006-09-26 @ 09:50:46
URL: http://iabloggar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits