Kvällsmänniskan är på gång igen.

Slumrade till lite i soffan en kort stund nu på kvällen, men efter det har det varit helt omöjligt att somna. Är pigg som en lärka och det känns lite ensamt. Emelie är på väg och ska sova och Jimma snarkar för fullt. Jag ska proppa i mig lite välbehövliga medeciner och läsa en stund tror jag, det brukar få mina ögon att gå i kors när jag kommer upp i tillräckligt många kapitel. Just nu har jag precis börjat med Lunarpark och den verkar riktigt lovande. Funderade lite på hur längesedan det var jag läste något på svenska och det var ett bra tag sedan, man fastnar i det engelska språket.

Iallafall, utöver att jag är krasslig så mår jag ruggigt bra just nu. Rätt folk omkring mig och lagom mycket att göra. Klaga ska man inte göra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits