Långtråkigt?

Pernilla kom med förslaget att jag kunde skriva listor på saker jag har, exempelvis böcker eller filmer.
Jag började, sedan kom jag fram till att hälften är kvar hos mamma och pappa så det är tråkigt. Jag kan inte ta en promenad eftersom jag inte kan gå ut. Däremot har jag spelat två omgångar betapet och minst 20 omgångar mahjong. Jag har även återfunnit carnival Shootgun på King.com, så där har jag spelat bort en halv förmögenhet, fungerar inte riktigt lika bra som tidigare, eftersom vi våra snålhuvuden har en rätt långsam internetuppkopling. Synd där. Nu har jag lurat David att ta sig hem från Eskilstuna för att umgås lite med mig, men han skulle äta först så det tar väl minst en timme det också.

Jag ska skriva en novell tror jag. Lika bra att göra något kreativt av tiden. Koka kaffe och sedan ska jag plira ner lite sammanhängande text.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits