Lördag

Idag skulle jag ha jobbat 14-21, men det blev ingenting med det. Jag är mer sjuk än jag varit på länge, öronen värker, halsen jävlas och febern härjar. Ser lite mörkt ut inför turneringen nästa helg, inte helt omöjligt att jag behöver en penecillin kur för att krya på mig. Hemskt att ha ont i öronen, jag hör ingenting.

Tilda tyckte jag skulle lägga till inflyttningsfika på coming up listan, hade varit trevligt, men tid finns fortfarande inte i överflöd. Jag kan inte gå ut idag och ingen annan verkar vilja äta kvällsmat så mitt nya duktiga jag, med tre mål mat om dagen, har gått i stöpet redan efter tre dagar.

Nu går jag och lägger mig igen.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Dåligt av kamraterna att inte vilja äta middag. Jag ska skälla på dem ifall jag kommer ihåg det.

Om du har tur så ska jag komma ihåg att köpa med mig en liten sockermunk till dig idag..

Det verkar som om jag har problem med minnet?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits