nackdelen med lägenheter!

Den största nackdelen med att inte bo hemma längre är gaderobsutrymmet.
Förut kunde jag sortera, organisera och lägga upp allting å att det var enkelt att hitta. För att få på sig någonting ovanligt nu så måste jag vända ut och in på mina pyttegaderober, annars tar man bara det som ligger högst upp. Man ser inte de kläder som ligger underst i högarna. Dessvärre räcker inte det, för tillfället har jag rena kläder överallt, gaderoberna är fulla, träningsväskan är full, tvättkorgen är full och ett antal påsar i rummet. Dessutom ringde mamma förut och upplyste mig om att jag har några påsar kvar hemma med kläder.

Hur lyckas man samla på sig så mycket? Jag använder runt hälften kontinuerligt, resten av delen bara någongång ibland, tyvärr tillräckligt ofta för att jag inte ska kunna slänga dem eller ge bort dem.


Jävla gaderober. Till höger ser ni hur fattigt med utrymme jag har numer. Pappa kommer senare ikväll och bygger fler hyllor, men det är fortfarande träligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits