Onsdag imorgon

Josefina kommer imorgon och lyser upp min dag, vi ska färga lite hår. Dricka en massa kaffe och hon ska få hjälpa mig med en neturkunskapuppgift. Det är ett ämne hon är riktigt vass på och just denna handlar om KwH och liknande och efter hennes familjs otaliga el-konversationer vid matbordet så bör detta vara a pice of cake för henne. Idag stannade Jimma hemma imorse och förgyllde min tisdag, om man bortser från alla symptom som sjukheten för med sig så börjar detta bli riktigt bra. Mina dagar är lysande.

Trycket i öronen har dock inte släppt än och jag får massivt lock bara av att gå ner för trappan till tvättstugan och efter varje ansträgning jag gör så måste jag sätta mig ner en stund, men på något vänster så känns det trotsallt bättre. Nu ska jag damma av i mitt rum lite, underlättar för min andning om det är rent där jag sover.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits