Tid över..

Jag vet att jag inte skulle uppdatera något mer innan vi åker, men allt gick så smidigt och fort så jag har massor av tid över.. Två faktum vill jag dra upp nu.

1. Alla nära och kära har blivit väldigt slappa vad gällande bloggen, till och med Tilda där man förut kunde se nytt varje gång man kikade in. Josefina har gjort sin första uppdatering på mycket länge, Albin och David är omöjliga. Jimma har tappat lite och Emelies är på uppfart. Pernillas uppdateras flitigt, då och då. Jag hinner bli uttråkad när jag har tid över. Skulle uppskatta lite mer energi från er allihop (ni behöver inte bryta ihop och gråta eller bli överjävligt arga, jag är endast halvseriös angående detta)

2. Jag har länge klagat på att S-tangenten på tangentbordet är skum och att det ofta är därför jag missar s i vissa ord. Nu börjar jag tro att det bara är inbillning, det är nog helt enkelt så att mitt vänster ringfinger bara är slappt. Kom på mig själv att bara lå lite lätt med det i luften förut när jag skulle sätta ett stort tjusigt S i början av en mening. Ber så hemskt mycket om ursäkt folks.

Nu ska jag läsa tills det är dags att gå.

Kommentarer:
Postat av: matilda

nu är jag back on track, men du är off track vad det gäller att kommentera :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits