Vad sa då tant doktor?

Jo, på grund av dliga pollenmedeciner så har trycket vid mina öron ökat avsevärt under de senaste veckorna och nu har det bildats ett vakuum bakom båda trumhinnorna. Detta gör att jag får ont och det känns som om jag "har en bubbla runt huvudet". Fick starkare medeciner och ska nu ligga så still som möjligt i ett par dagar tills trycket släpper, rör jag mig för mycket kan trumhinnorna i värsta fall överbelastas och gå sönder. Det är inte överdrivet bra.
Därför ska jag ägna dagarna åt seriöst slappande och en hel del skolarbete. Idag blir det dock mestadels film, mitt paket från cdon landar på ica klockan 16.00 och d skulle emelie vara snäll nog att hämta ut det. Fullkomligt underbart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits