Förbannade träning.

Passningsövningar. Jag blir lika arg varenda gång.

"de behöver det för att bli bättre", men vad fan, jag vill väl också bli bättre. Är inte så jävla häver själv. Inte EN passning fick jag i närheten av mig själv, om man bortser från uppvärmningen. Inte en enda. Är det konstigt att jag blir sämre för varje år som går? Motivationen börjar sina och det lär inte göra saken bättre.


Alla påstår dessutom att jag har gått ner en massa i vikt, jag har inte en aning. Har dem rätt så är det väl bäst att jag äter upp mig igen för jag var fanimej bättre förr.

Kommentarer:
Postat av: Thess

Haha, det finns nog ingen som tar en komplimang som att man har gått ner i vikt så dåligt som du :P Men du har så rätt, jag förstår inte hur svårt det ska vara att slå en passning på 3 meters avstånd på bladet eller på backen för den delen. För vissa tar det tydligen lite längre tid att lära sig. Men ska det behöva ta 9 år?

Postat av: Pillan

Pappa tror du är så smal bara för att du inte har någon mat i skafferiet, medans mamma pikade mig genom att säga att det var för att du tränade så hårt. Haha. =)

JAG HAR BRUCEBILJETTER TILL ULLEVI I SOMMAR! =)

2007-12-04 @ 10:29:31
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag förstår, dig passningsövningar suger. Jag har alltid hatat skiten kanske för att Peo envisades med att vi alltid skulle köra samma övningar i 6 år(?)! Vikten tänker ja inte ens nämna. För mig spelar det ingen roll hur du ser ut så länge du är nöjd sj. Tur att munk problemet löste sig. Göra något snart?

2007-12-04 @ 23:09:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits