Hur är det i stugan?

Träningsvärken flödar, precis som jag misstänkte. Det skulle även kunna vara vanlig ren och skär värk i axlar och armar, men jag känner mig alltid så gammal närsånt inträffar så jag väljer att tro. Att sådan värk drabbar mig i snitt fem dagar i veckan numer får jag faktiskt ta och skylle på mitt helvetes skitjobb, som jag trivs utmärkt på för tillfället. Det känns inte så hemskt att gå iväg och jobba de långa passen när tiden bara rinner iväg. Strunt samma, vi byter ämne.

Idag är jag ledig, vilket innebär att sista skoluppgiften i Naturkunskapen bara ska in. As always så jobbar jag bättre under tidspress och det kan man absolut kalla dagens uppdrag för. 

Julen är över och det känns underbart. Nyårsafton är på intågande och det känns inte helt fel det heller. Något som känns lite jobbigt är att lägenheten ser ut som ett bombnedslag.

 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits